Özgün Küçükkahraman-30 Gazeteci

Body Design Pilates ile yolumuz yaklaşık bir yıl önce kesişti. O süreden beri Emel hocamla birlikte çalışıyor ve kendimi inanılmaz iyi hissediyorum. Şuan dört aylık hamileyim ve hamileliğimin ilk haftalarından beri Emel hocam ile birlikte düzenli bir şekilde hamile pilatesi yapıyorum. “Düzenli” vurgusunu yapmak istiyorum çünkü bilirsiniz çalışan bir bayan için pilates stüdyosuna haftada iki veya üç gün gelip çalışmak şehir şartlarında pek de kolay değildir. Ama Emel hoca sizi öyle bir disipline ediyor ki ve konuşmaları ile öyle telkin ediyor ki ister istemez vaktinde stüdyoda dersinizin başında oluyorsunuz. Hamileliğin ilk ayları normalde biraz sıkıntılı geçermiş ama ben yaptığımız kas çalışmaları, esneme hareketleri ile bu süreci çok rahat geçirdim. Hamile pilatesiyle hedefimiz şuan bebeği rahat taşıyabilmemi sağlamak ve normal doğuma hazırlanmak. Çok şükür ki gidişatımı doktorum da çok beğeniyor. O halde doğru yoldayım. Şuan kendimi o kadar dinç ve iyi hissediyorum ki bunu da Emel hocamın kişiliğine, bilgisine ve işine olan hakimiyetine bağlıyorum.


Özgün Küçükkahraman-30
Gazeteci